Valerius Tandartsen doet er alles aan om u de beste tandheelkundige zorg te bieden. Wij horen graag als u tevreden bent of als u tips hebt om onze dienstverlening te verbeteren. U kunt ook een mail sturen naar info@valeriustandartsen.nl.
Mocht u van mening zijn dat we u onjuist of onzorgvuldig geïnformeerd of behandeld hebben, dan komen we graag met u in gesprek. Neem contact op met een van onze receptionistes (telefoonnummer 020 679 8992 of 020 675 8379 die contact met uw behandelaar zal opnemen. U kunt ook een mail sturen naar info@valeriustandartsen.nl.
Indien we gezamenlijk helaas niet tot een voor u bevredigende oplossing kunnen komen, dan kunt u ook terecht bij de KNMT klachtenregeling waar onze tandartsen zijn aangesloten.
Gesprek Een gesprek met uw tandarts kan vaak verheldering geven. U kunt uw ongenoegen kenbaar maken en uw tandarts krijgt de mogelijkheid om het hoe en waarom van de behandeling en gang van zaken uit te leggen. Meestal is een gesprek afdoende en wordt samen tot een oplossing gekomen.
Second opinion Soms is het vertrouwen hierna nog niet genoeg hersteld. U heeft dan de mogelijkheid om een andere tandarts een second opinion (tweede mening) te vragen. De mening van een tandarts die niet bij het conflict is betrokken, kan uw eigen visie bevestigen, nuanceren of een geheel nieuw inzicht geven. Wellicht is deze tweede mening aanleiding voor u of uw tandarts om het eigen standpunt te heroverwegen.
Klachtenregeling Als u er met uw tandarts toch niet uitkomt én is uw tandarts lid van de KNMT, dan kunt u kosteloos gebruik maken van de KNMT klachtenregeling. De KNMT klachtenfunctionaris kan u hulp bieden bij het oplossen van uw klacht, door u te adviseren en zo nodig te bemiddelen tussen u en uw tandarts. De KNMT klachtenfunctionaris kan besluiten om uw klacht ter beoordeling voor te leggen aan de KNMT Klachtenonderzoekscommissie.
Informatie en bereikbaarheid Het Bureau klachtbehandeling is bereikbaar op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag tussen 11:00 en 18:00 uur. Op donderdag is het bureau gesloten. Het telefoonnummer: 020-2374750 Uw email kunt u sturen naar: klachtbehandeling@ant-tandartsen.nl
De KNMT klachtenregeling is in lijn met de Wet kwaliteit, klachten en geschillen in de zorg (Wkkgz) en door de Consumentenbond goedgekeurd.
Geschillencommissie Mocht uw klacht ook na tussenkomst van de klachtenfunctionaris nog niet naar tevredenheid zijn opgelost, dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Voor behandeling door de Geschilleninstantie Mondzorg is €75,- griffiegeld verschuldigd.
Extra berichtgeving openingstijden
Valerius Tandartsen
Valeriusstraat 91 A
1075 EP Amsterdam
Telefoon: 020 226 9095
info@valeriustandartsen.nl